Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 dec 2024, 21:18

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Moderator

Overskriften siger næsten sig selv.

Følg dette link:

http://www.blackrace.dk/

Vi lægger tidligt ud med 402m race. Hvis alt går vel kommer der mange flere at disse arrangementer.

Tilladelser og det hele er i kassen, nu mangler vi bare nogle deltagere, så ud af busken og få jer skrevet på.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Nice, melder mig til når jeg kommer i nærheden af en computer som jeg kan printe ud på. :)

Titel:
Mester Medlem

læg mærke til det er et lukket løb.... DVS alle biler på området er at regne for deltagende biler... men ingen kan tvinge dig til at køre, hvis du evt PLUDSELIG hellere vil nøjes med at kigge/sparke dæk. ved bilen fuld dvs fører og 4 hjælpere er prisen pr mand jo så 40kr. dette er nødvendigt for at holde prisen på et fornuftigt leje. MVH søren

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
Der kan du se henrik :D .... lige pludselig er der race...... og nu er det jo usikkert om jeg kan nå at få bilen klar :?

Hey... kan i ikke lave en Mail'ing liste så man automatisk for en mail når der sker noget :D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ja jeg er sku også lidt træt af at være kommet så sent igang i år.. men håber meget på at være klar til maj.. men tror det kniber lidt med at komme den 6 da manden her fylder 21.. ;)

Titel:
Moderator

Mads B 405 2.0 skrev:
Der kan du se henrik :D .... lige pludselig er der race...... og nu er det jo usikkert om jeg kan nå at få bilen klar :?

Hey... kan i ikke lave en Mail'ing liste så man automatisk for en mail når der sker noget :D

Det er altid sådan at folk ALDRIGT er klar til de første race. :lol:

Flere af dem der "missede" race sidste år med "bare een uge mere så er vi klar", jo ikke er kommet nævneværdigt længere end de var for 4måneder siden, og bilen er stadigt ikke klar. Ej nu, og ej til sommer.

Folk skal presses lidt, ellers bliver de ikke færdige....Selvf. når du at få bilen klar, du skal bare starte nu, og ikke om 14dage... :idea:

:wink:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.

Titel:
Moderator

grydesvamp skrev:
ja jeg er sku også lidt træt af at være kommet så sent igang i år.. men håber meget på at være klar til maj.. men tror det kniber lidt med at komme den 6 da manden her fylder 21.. ;)

Selvf. kommer du i ladaen!
Du kan da ikke snyde os for at høre den sorte russervogn blive krudtet af ned af strippen??

Fødsdage kan flyttes..... :wink:

Citat slut.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
har godtnok overvejet at invitere et par venner med derned og så fejre det med lidt lagkage.. er alkohol forbudt ? ellers bliver det en ægte kagemand ;) (fusker for en kage pusher aka bager) men ladaen har lang vej endnu.. jeg har mange planer og gider ikke lave det halvt.. men når først bananen det nye forrør og det nye trykrør er på plads er der ikke så meget ud over strøm og brændstofrør tilbage.. samt en re mapning af motoren med de nye dyser.. ;)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fredericia
Ja det er jo det..... men jeg har desværre kun weekenderne og dagene lige før påske til at nå det..... men jeg skal da gøre et stort forsøg :D

Titel:
Medlem

mads > Husk du også har en civic du skal lave udstødning på :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time