ASNU benzindyse tester

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Cos4x4
Medlem

ASNU benzindyse tester

#1 Indlæg af Cos4x4 »

Nogen der kender sådan en eller har hørt om den?

Kan man regne med at det er en pålidelig reference?

Vh. Jimmy
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#2 Indlæg af mh »

http://www.asnu.com/asnu01.htm

(har du nok kigget på)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Mads RR
Medlem
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: ASNU benzindyse tester

#3 Indlæg af Mads RR »

Hej Jimmy

Generelt set kan du regne med temmeligt præcise målinger på den maskine. Alle de dyser jeg har testet på sådan en maskine, har leveret meget tæt på det de er opgivet til. I øvrigt har sådan en maskine en fremragende rensefunktion. Jeg har oplevet at have et sæt dyser hvor alle 4 dyser slet ikke virkede under første afprøvning på maskinen. Efter en halv time i det ultrasoniske bad samtidig med pulsering af dyserne kunne man direkte se alt skidtet komme ud af dyserne. Efterfølgende havde alle 4 dyser helt korrekt leveringmængde og perfekte sprøjtebilleder.

Mads RR
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
Brugeravatar
Cos4x4
Medlem

#4 Indlæg af Cos4x4 »

Det lyder fornuftigt. Jeg har nemlig købt 4 dyser der skulle være testet på sådan en...
Mads RR
Medlem
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

#5 Indlæg af Mads RR »

Men du skal lige huske på at man manuelt indstiller "benzin" trykket på sådan en maskine. Altså kan man meget nemt snyde med resultaterne. Hvis det er leveringsmængde du er bekymret for altså.

Mads RR

Jimmy Elkjær skrev:Det lyder fornuftigt. Jeg har nemlig købt 4 dyser der skulle være testet på sådan en...
To race is to live.... Everything before and after is just waiting. "Steve McQueen"
MSS535
Junior Medlem

#6 Indlæg af MSS535 »

Hej

Er der nogen der ved hvad de bruger af væske i det ultralydskar?
Brugeravatar
beyer
Senior Medlem
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

dyse rens.

#7 Indlæg af beyer »

www.vae.dk renser dyser med asnu. 58526464.
Besvar