klyfax skrev:
Nu mente jeg at selve vandet var meget tilfreds med 2" rør. En kammerat køler 220 hk med 1.25" vandslange og en lille vandkøler ude i fronten. Plads mæssigt har det givet meget plads ude foran, Og lidt mindre plads i motorrummet. Det er en stor fordel for ham, da han ikke skal skære i vange osv.
Ahh ok, sorry

Men hvorfor bruge så store vanddiametre? 20mm - 25mm er normalt standard på de store modeller. Hvilken pumpe kører han med?
klyfax skrev:
Problemet ved luft-luft er at det fylder som satan selv ude foran, i forhold til en vandIC's system. Og hvis et vandIC system bliver lavet godt, så tror jeg sku ikke du kan mærke forskel i en gadebil.
Helt enig luft-luft fylder og kan kun placeres i fronten og en god vandIC er i praksis længe fint med alle fordelene der dertil hører. Teoritisk er luft-luft dog at foretrække i min verden, men kører selv vandIC netop pga fordelene ved placering
Overvejede på et tidspunkt stueforsøg med hårtørre og stegetermometer
