Hej Morten.
Har sendt dig en pm
EASYTHERM IGEN..
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Den er ikke modtaget af en eller anden grund.
Prøv med en mail
mortenvig(detsjovetegn)webspeed.dk
MVH
Morten
Prøv med en mail
mortenvig(detsjovetegn)webspeed.dk
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Som forventet ingen fejl i inc filen.
Mit bedste bud er en fejl på ledningsnettet.
Som i en løs forbindelse der bliver meget dårlig omkring de 70 grader indikeret i MT.
Man kunne jo måle modstanden helt inde ved MS, ved forskellige motor temperaturer, for at se om de stemmer overens med modstands værdien målt på sensoren.
Eller den hurtige træk en ny snor imellem sensor, og MS for at se om det hjælper.
MVH
Morten
Mit bedste bud er en fejl på ledningsnettet.
Som i en løs forbindelse der bliver meget dårlig omkring de 70 grader indikeret i MT.
Man kunne jo måle modstanden helt inde ved MS, ved forskellige motor temperaturer, for at se om de stemmer overens med modstands værdien målt på sensoren.
Eller den hurtige træk en ny snor imellem sensor, og MS for at se om det hjælper.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html