AE86> Det er skam målt flere forskellige steder på nogle af de forskellige biler vi har bygget / justeret.
www.mobilrullefelt.dk
www.natmekanikeren.dk
Viborg autoteknik
Kim Bonde i Kvanløse
Og så mit eget dynomet udstyr.
Min egen Integra har +375 HK med Rotrex kompressor med 1 bars ladetryk (190 HK som udgangspunkt, men næsten samme opbygning bortset fra 1,8L i stedet for 1,6L) målt hos Peugeot i Køge, hos
www.mobilrullefelt.dk og med mit eget udstyr.
Det er på 98 oktan og 9,0:1 i kompression (Min ITR kører 9,8:1 med CP stempler) og 8400 rpm.
Har faktisk i dag været igang med at justere en 1,6 VTI ind på feltet, men den løb desværre tør for benzin over 6500 rpm, da ejeren havde sat en ektra pumpe i serie med den orig. i stedet for at udskifte den som vi plejer at gøre.
Men en ny pumpe er på vej og den bliver justeret færdig i næste uge, så der er du da velkommen til at kigge forbi og se hvordan hvordan den sparker røv, når først den går i Vtec.
Bilen er dog ikke bygget flowmæssigt optimalt med udstødningsmanifold og trykrør osv, men den kommer til at lave ++300 uden problemer.