Er der ikke bare tale om en A+ MG metro 1300 turbo motor eller en almindelig mini motor med en MG metro turbo su karburator ?
(A og A+ motoren findes for det meste i 1275cc, jeg tror at MG 1300 er 1280cc så hvis det passer, er det nok en MG metro turbomotor i har fået anskaffet)
hvis det er, mener jeg at det er en 2 1/4 tomme su karburator som er dyset om (sidder der et stålbånd rundt om klokken?) (det kan også være en MG montego turbo su men den er så vidt jeg husker 2 3/4 tomme)
er ikke sikke på hvilken ekstra studs du snakker om men det ekstra hul kunne vært til at føre tryk om på "svømmersiden"
når man bruger karburator sammen med tryk i et "blowthrough" setup skal svømmerhuset sættes under boosttryk + ca 0.3bar (afhængigt af karburator) derfor skal man have en bensintryksregulator siddende der sørger for at holde trykket de ca 0.3 bar over boost. mærket er så vidt jeg husker malpassi)
Blow through (med et dobbelt - weberkarburator setup ala Lotus Turbo, men sikkert også gældende for et su karburator setup) er ikke en god ide da lufthastigheden, der danner det sug ved venturien der suger benzinen med ind i motoren, falder i takt med ladetrykket ind i motoren stiger(luften pakkes), hvilket medføre en mager blanding, hvilket man så forsøger at kompensere for ved at dyse karburatoren så den får ekstra fed blanding i starten af indsugningstakten hvilket medføre en knapt så fed blanding til sidst i indsugningstakten hvor "suget" er svagest og atomiseringen af benzinen dårligst. hvis man så køre med en skrap/hidsig knastaksel med stort overlap mellem indsugning og udstødning, får man effektivt kølet sine stempelkrone og ventiler(hvilket ikke er en dum ting). Da det meste af den brugbare fede blanding herved bliver skyllet igennem motoren og ud i udstødningen, og da dette hverken er effekt forøgende (uden man tager forbehold for dette og gør blandingen endnu federe) eller særligt økonomisk (eller til dem der bryder sig om det, særligt godt for miljøet

) finder man hurtigt ud af at få tilført benzinen på anden vis
hvis det lyder somom jeg taler af erfaring, så er det rigtigt og for at gøre det endnu mere uøkonomisk var det et setup med en Roots kompressor og ikke en Turbo
1. stk Alfa 1.5L Boksermotor + 2 stk "dobbelte" Webere + 1 stk malpassi benzin regulator + 1 stk MG montego EFI benzin pumpe + 1 stk Toyota SC14 Roots-style kompressor (ca 1440cc/rev) kommer fra en 2L række 6'er (lidt over 1 bars ladetryk) + intercooler fra en Scaniadam lastbil (stor) + et sæt skrappe knaster + 1 stk cerametal koblingsnarv = Benzinforbrug som en meget slit bigblock og fordrukken V8'er
den havde dog et seriøst drejningsmoment og var pænt hurtig, efter nogle få km havde den utilsigtet feature der sørgede for køling af stempler/ventiler, også sørget for at blæse alt dæmpning ud af udstødningen ved nogle vældig flotte brag og stikflammer der ofte kom mellem gearskift og under nedgearinger

(om natten kunne man når man kørte på motorvejen se lyset ud af øjenkrogen på kørebanen

)
det var sjovt og lærerigt så længe som det varede men af sikkerhedshensyn og fordi benzinpriserne ikke farvorisere biler der går mindre en 5 km/L (flot klaret af en 1500cc'er) tog projektet en anden drejning