Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jun 2025, 10:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Senior Medlem

Generelt synes jeg også de danske firmaer er dårlige til at svare på deres mails. Hvis de reklamere med at man kan skrive til dem, så må det da være fordi de har tænkt sig at svare.
Jeg har skrevet til bruno hansen for ca. 14 dage siden mht. samco slanger og jeg har intet hørt endnu. Sådan noget får mig til at købe tingene et andet sted, selv om det koster mere.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem

Geografisk sted: ålborg
Det eneste jeg havde forventet var bare lidt service ! Men det er måske et ukendt fenomen i den danske auto branhe ????:-(

Og så skal man s.. snakke ordentligt til folk og give dem en forklaring på tingende, det fik jeg heller ikke.

Slut med Bruno Hansen, jeg vil hellere lægge min penge andre steder hvor det måske er lidt dyre, men med en bedre service !

Senior Medlem

Geografisk sted: Fyn Odense
kan kun give dig rat
hold jer væk fra ham bruno

Fis, man har ALTID returret.

Bare se T-hansen. Han skal jo osse indimellem bestille ting hjem når de ikke er på lager. Men returret er der uanset hvad.

// Troels

T hansen gør alt for og holde på deres kunder... Derfor gør de dette som en service.

/Kristian T

Moderator

hov - husk lige at der altid er 14 dages returret... om det er rimeligt eller ej, så skal han tage varen tilbage og betale hele beløbet tilbage.
Regningen var heller ikke på det aftalte beløb - så allerede der kunne varen bare sendes tilbage mod alle penge tilbage.
...og det er ikke fordi jeg har noget mod Bruno Hansen - men sådan er købeloven.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Hos alle de store bilforhandlere feks ford/opel kan man kun få byttet hjemtagede varer med mindre delene ikke er dem man har bestilt da det koster meget at tage små ordrer over grænsen. Så du er heldig at du får de fleste af dine penge tilbage. Men at kræve mere for varen end aftalt uden at sige det da du rykkede for delene det giver bestemt ikke nye kunder det er bondefangeri.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Glostrup
Nej, det er IKKE altid 14 dages returret... Medmindre du kan betegne det som postordresalg... fordi DER har du afaik 8 eller 14 dages returret. Alt andet er noget som forhandleren tilbyder, og ikke noget du er garanteret i henhold til købelov.

Senior Medlem

Jesper, hva dælen, skal du sælge det røde lyn ? Køb min bil, den er til salg :)
Jeg er i tvivl om hvor vidt du har ret til at få tilbagebetalt hele beløbet, og hvordan returretten er idag. Men jeg mener desværre at have hørt at du ikke har returret på 14 dage, som nogle påstår. Se bare på vores branche.... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time