CARS

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#11 Indlæg af Ole.. »

Total griner film, så den på engelsk :gnaek:
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#12 Indlæg af mh »

har set den på engelsk omkring 10 gange MEGA FUN... så et par klip i bilka i julen med lasse (yugo turbo) og claus (clisse) der faldt alle jokes til jorden SKAL SES PÅ ENGELSK!!!! ...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
Lars E
Mester Medlem
Geografisk sted: 7160 Aale city

#13 Indlæg af Lars E »

jeg var inde og se den i bografen sammen med min far, (det lød næsten rigtigt hvis det ikke var fordi at jeg var blevet 30 på det tidspunkt), Men fed film med en masse fede detaljer.
Havneren
Mester Medlem

#14 Indlæg af Havneren »

Lasse (Yugo turbo) ringede til mig en sen aften "HAR DU SET CARS - DEN ER BARE MEGA SKÆG" tror jeg han sagde hehehe... Så måtte jeg jo se den - Faktisk rigtig sjov og så har den endda morale.

V/h Chr
VAG mekaniker
Senior Medlem
Geografisk sted: fyn kerteminde

#15 Indlæg af VAG mekaniker »

Jeps, var også inde og se den sammen med den lille mand (4år).
Filmen var dårligt gået igang, tror det er der hvor "speed" innerhaler de andre med det ene sæt hjul oppe på banden og det andent på vejen,
>> orr jaa far prøv liiiige og se haaa haaa<< og hele salen kikkede lige en gang :mrgreen:
Ja så var filmen vist igang :grin:

Kan læse at jeg lige må have den købt OG set på engelsk
v/h Peter
Brugeravatar
beyer
Senior Medlem
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

#16 Indlæg af beyer »

ja og den er sjovere anden gang , for der skal man ligge mærke til alle detaljerne , så som bjergene i baggrunden er bagender på gamle amerikanere , og fuglene på telefon ledningerne er de fugle fra den lille extra film fra monsters inc. og fluerne er "bugs" , den er sku fin.....god hjul og godt NO2år til jer alle ! :D
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#17 Indlæg af mh »

beyer skrev:ja og den er sjovere anden gang , for der skal man ligge mærke til alle detaljerne , så som bjergene i baggrunden er bagender på gamle amerikanere , og fuglene på telefon ledningerne er de fugle fra den lille extra film fra monsters inc. og fluerne er "bugs" , den er sku fin.....god hjul og godt NO2år til jer alle ! :D

ja og forender fra amerikanere foreks. der hvor de er ude på kører tur er tunnelen en forende hvor de kører igennem forhjulene... og skyerne når de er ude er kører er hjulspor istedet for flyenes normale hvide dug-spor...

jeg har ikke set monsters inc. men der er en kort film på nettet som hedder "for the birds" som er den der sidder på ledningerne (det er nok den samme)...
http://video.google.com/videoplay?docid ... e+birds%22
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#18 Indlæg af klyfax »

Haha den er fandme sjov den der for the birds.
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#19 Indlæg af grydesvamp »

jep det er de fugle på tele ledningen fra for the birds.. og den er Kanon sjov og samtidig har den en lille fin pointe ;) btw er "biler" nu også pænt sjov på dansk.. lars hjortshøj gør det rigtig godt som bumle ;)
Fri bane fuld hane! :-)
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#20 Indlæg af Yugo Turbo »

Lars er MEGA fun som bumle. eller hvad med den lille ekstra film "bumle og spøgelseslyset" der er også nogen gode grinere i den.

jeg så cars i bio på præmiere aftenen på engelsk. det var rigtig stort synes jeg
Brap brap brap...
Billede
Besvar