Aarosin skrev:
Citat:
men til Aarosin du kan også kikke her.
http://www.scanturbo.dk/prisliste/tuningprisliste.htm det er også nogle meget fair priser. og der kan du finde en mellemting på pris og ydelse.
Jeg kunne forestille mig at det var for at undgå problemer med tomgang så de små dyser ikke gir benzin ved under 1500omdr. og dermed er der ikke så store dyser at tomgang er et problem
MEN RET MIG HVIS JEG TAGER FEJL
Daniel
Ja du tager fejl, og bliver dermed rettet.
De små dyser bruges til tomgang og dellast, og de store bliver først brugt når de små ikke kan levere benzin nok.
Dette vil i teorien give en langt bedre mulighed for at finindstille benzinmængden ved tomgang, og dellast.
I ms er der mulighed for at indstille både tryk og rpm også kaldet staged injektion.
Eller kører 2 helt separate maps til de forskellige dyser.
Mulighederne er mange, men også lidt mere besværligt at få justeret ind.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html