HenrikGM skrev:
allan_84 skrev:
andre tips/kommentare er meget velkommen!
Hvor meget "blaster" du din pengepung med MSD spolen, og hvorfor kan en std rund bosch spole ikke slå til?
tja den koster de 450 plus porto som der står i link. og det gør ikk noget for min penge pung hvis det er en forbedring har renoveret bilen næsten og malet osv, så det gør ikk så meget, -->det skal bare virke...<--
den der sidder på nu mis tænker jeg for at være dårlig den kan ikk holde en gnist når man har givet den lidt gas i nogle minutter..
kopi/sat ind fra mit først indlæg:
når man tager et prøvetændrør og holder den til topstykket og trækker den lige så stille væk i luften så kan jeg kun få den 20-25mm væk inden gnisten den forsvinder.. når den har fået noget gas et stykke tid så kan jeg kun få den 10mm væk inden gnisten forsvinder, så ud fra det konkludere jeg at spolen er ved at gi op..
----ja eller at den da sikkert bliver for varm af en grund.
Citat:
Er det MSD´s design, eller har du bare hørtden spole skulle være det rigtige til din bil?
nææ egentlig kan jeg ikk lide den røde farve den har, det "råber" for meget op (blik fang), vil gerne have noget rent look eller original hvis det skulle være.. og nej, jeg har kun set den ved en kammerat der har sådan en til et bmw projekt og har set at msd siger det en performance-street spole ikke race så det passer på mit "projekt" efter hvad jeg kan se, så egentlig bare for at opgradere når man nu skulle købe en ny. (eller gøre det ordenligt end at spare)
Citat:
Hvad med dit nuværende tændingsmodul; kan det trække en monsterspole?
hmm det et originalt vw sluttrin produceret af bosch, såå jeg ved det ikk, ikk andet end at streetparts.dk siger den passer til alle, lige som andre uoriginal tændspoler gør det.
Citat:
Forslag; Køb en spole hos en hugger og klap den på, hvis det skal være billigt; Alternativet er MSD spolen, og måske noget tændingsforstærker/modul hvis dit nuværende modul ikke kan trække den store spole.
det skal ikk være billigt bare forde det kan være det, jeg vil have det skal virke ordenligt, og vil så heller købe nyt. det har jeg altid gjort.
men er da åben for andre forslag eller andre spoler (behøves jo ikk være MSD)