Volvo-Dennis skrev:
Det nævnte de også da jeg talte med dem i dag, altså dem som havde rullet den i søndags. omdrejningstallet steg slet ikke "unormalt" altså noget der tydede på hjulspin, eller glidende kobling. Der er en "prop" på udstødningssiden som laver fejlen, og denne er enten turbo eller/og manifold. Og da jeg kører med en std. gammel type manifold der ikke er portet eller noget, kunne det godt være denne.
Nu kender jeg jo intet til din type bil og motor - MEN...
Flow og drøvling på samme (Prop i udstødning) fungere altså bare ikke sådan der.... Du ser jo tydeligt at der opstår en pludselig hændelse på kurven. Flow og drøvling på flow (Din prop) kan være en grum ting, men det vil aldrig give sådan et udslag - Efter min bedste overbevisning.
Efter min bedste overbevisning så er det ikke dit problem. Jeg er sikker på at en rulning til et andet sted vil lave en anden og mere rigtig kurve. Sørg evt. for at der bliver brugt "flydende snekæder". Det kan fås ved FTZ.
V/h Chr