Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 apr 2025, 03:25

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior Medlem

Geografisk sted: Karup J
kan det lade sig gøre og bygge et sluttrin ind i en ms 2 v3,0 da jeg har 2 stk MSD DIS spoler og de er self uden sluttrin men jeg har osse ladet mig fortælle man kan bruge det fra 1,8T motoren af men det ville da være sjovest hvis det kunne bygges i ms boksen

Vw Golf 2 2,1 GTI 16v Projekt bil

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hårup v/Silkeborg
Det kan sagtens bygges ind i boksen, men med mindre du ønsker ekstra problemer, så vælg en løsnings med modul tæt på spolen.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Brædstrup
JesperKonge skrev:
Det kan sagtens bygges ind i boksen, men med mindre du ønsker ekstra problemer, så vælg en løsnings med modul tæt på spolen.

Det har jeg nu kørt med i noget der ligner 3-4 år og 30.000 km uden problemer. Hvis det laves og indstilles ligesom der står i manualen så kan jeg ikke se problemet.

Mvh. Jacob

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hårup v/Silkeborg
JDJ skrev:
JesperKonge skrev:

Det har jeg nu kørt med i noget der ligner 3-4 år og 30.000 km uden problemer. Hvis det laves og indstilles ligesom der står i manualen så kan jeg ikke se problemet.

Mvh. Jacob

Det kan sagtens køre uden problemer. Man han står med en boks, hvor der bare skal sættes et modul til, så kører det. Hvis man spørger omkring om det kan lade sig gøre, så har man nok ikke et indgående kendskad til ms-boksen, hvilket også vil sige, hvis der kommer eks støj-problemer ved at have slut-trin i boksen, så er man nok heller ikke den der lige spotter fejlen med det samme.
Så hvorfor lave en fejlkilde mere :?:

Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Karup J
jeg har boksen liggende og har aldrig rodet i sådan en før den har egenligt bare lagt 1 års tid snart planen var at den skulle bygges på min golf 2 16v det er en ABF motor hvorplanen var at den skulle have engang spjældhuse på også ville jeg godt køre med wasted spark og jeg har været ved og kigge lidt på diagrammer osv.men det har ikke været andet end lige og kigge det igennem også har det været det jeg ville helst have slut trinet i boksen da det er det som bliver pænest da bilen osse skal bruges til show brug

Vw Golf 2 2,1 GTI 16v Projekt bil

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time