Hej igen K-FINN
Vi tror ikke at det er et leje eller pakning der er gået, heller ikke en anden form for utæthed i udstødningen da det på ingen måde er den metal tik tik lyd som ofte kan høres ved revner i rustfrit mm.
Der er heller ingen mislyd ved tomgang og stigene/faldene belastning omkring 800 og 3500rpm.
Det kommer kun når spjældet åbnes helt op ved ca 3000rpm. hvor der kan laves tryk.
Jeg har kun prøvet at høre det over meget kort tid da det ikke er nogle rar lyd.
Bilen er ejet af en nabo her på amager, og jeg har har bare i dag fået en prøvetur for at høre denne lyd.
Mit første bud var også en utæthed, og en tuner ven fra havnen foreslog noget leje rasleri.
Til sidst kørte vi ned til et værksted der har erfaring med flere mærker af Japanske gade og banebiler.
Her blev der med det samme sagt Knock Knock og påpeget vigtigheden af et AFR ur i en tunet bil......!
Ejeren af bilen har nu været i kontakt med en Subaru kyndig person i Roskilde der vil forsøge at rette i mappet sammen med firmaet der har chippet den i Jylland...