Hej
Har på vej hjem til sjælland søndag prøvet noget meget underligt med min volvo 242 Turbo, kørte stille og rolig mod sjælland og sku så lige af hovedevejen, da jeg så drejer begynder den at hakke utrolig meget, tænker ja okay ved da godt den køre på en næsten tom tank så prøver at fylde noget mere benz på, men finder så hurtig ud af at det slet ik er der fejlen er, motoren hakker og sprutter og vil ik rigtig tage gassen
Finder så ud af at den går vildt mageret, og må hæve mit VE Map med 50 for bare at den går nogenlunde igen
Forstår godt nok ik hvad dælen der er sket, men skulle jo afsted og skulle jo helt hjem til sjælland da jeg så kommer kørende og får nogenlunde rettet mappet lidt ind, ser jeg så at når jeg begynder at give den tryk max 1bar begynder min Puls width at ramme max sammen med duty cycle, dyser er 397ml bosch 0280 150 791
Nogle der har bud på hvad dælen fejlen kan være ?
har selv 2 ider med ved ik om det realistisk
første bud er at da jeg kørte med for lidt benzin ku der måske være kommet skidt med ind i et filter måske ??
Bud 2 at der er kommet Hardware fejl i boksen, har jo også lige haft problem med et IC modul til VR trigger