Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 20:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked

Hey jeg er ny her på forummet og håber der er nogle venlige mennesker som vil hjælpe mig med mine spørgsmål..

Bilen:
Nissan Almera 2,0 med eftermonteret turbo og megaquirt

Jeg fik i tidernes morgen kørt bilen ind oppe hos Rene (turbomotor.dk) og jeg har intet og klage over, udover den aldrig har gået ordentligt i tomgang, og at når jeg starter bilen uanset om den er kold eller varm vil den gerne gå ud hvis den ikke bliver holdt igang de første 10sek.

Og her på det sidste er den begyndt og prutte når jeg køre langsomt, det vil sige hvis jeg følger trafikken med 80km/t i 5 gear, føltes det som om den får alt for meget og leve af. hvad kan der være galt?

Jeg har smidt en lille video på nettet så i kan se hvordan den skaber sig når den skal startes osv.
http://www.youtube.com/watch?v=NJ6VIbydwWQ

Håber virkelig der er nogen som vil hjælpe mig.
Vil gerne tage en snak over tlf. hvis det kan hjælpe, da det ikke altid er lige nemt og forklare sig med ord :D

Lasse

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Jeg ved godt at det altid er det samme som jeg siger, men: Lav en log, og kig den igennem.
Det er nemmere at forholde sig til (efter min mening)

Hvis du så har nogle spørgsmål, så kan du oploade den herinde. Så er der måske nogle som kan give dig et hint.

Jakob

Titel:
Moderator

Koldstart ikke indkørt.

Ingen info om blandingsforhold, så gæt værk at svre på mere.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel: ..

hvordan laver man sådan en log??

Nogle der kunne guide :D

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Du har ikke læst manualen vel?

Hvis ikke, så ved du hvad du skal lave de næste par aftener.

Jakob

Titel:
Moderator

Blob skrev:
Du har ikke læst manualen vel?

Hvis ikke, så ved du hvad du skal lave de næste par aftener.

Jakob

:grin:

Lasse; med fare for at du synes vi er uhjælpsomme: Blob har fat i noget af det rigtige. Det er ikke muligt at guide dig igennem det, hvis du ikke selv har gjort et forsøg på at sætte dig ind i hvad du har med at gøre.

Så du har to muligheder: Enten bruge tiden på at sætte dig ind i det, og læse dig til en stor del af det, eller betale dig fra at få det fikset hos nogen der kan.

Vejen hjem er alt alt for lang, hvis du ikke kan tilegne dig viden nok til at lave et log. Har du overhovedet adgang til boksen med din PC?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time