Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 21:25

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 sep 2009, 19:45 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 aug 2006, 09:08
Indlæg: 88
Geografisk sted: Næstved
Hej der fellow tuners

Jeg har lige haft bilen på rullefelt. og har nogle små hickups.
Den som er ved 3333 rpm ved jeg godt hvad er ( dirty trick med et relæg for at fjerne noget støj på mine cam signaler )

Men ellers når jeg når 5900 rpm begynder det hele af sejle. Og jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde henne.

Nogle der kan se om det er min PW, Dwell eller noget helt andet der laver problemet.

2jzgte
orginale tændspoler
Orginal ignitermodul
wastede spark

12stk dysser


MSL : http://urabus.dk/lasse/Supra_2jzgte.msl
Rullefelt : http://urabus.dk/lasse/RulleFelt_Holeby.jpg

_________________
Supra MKIII - 2JZ-GTE


Senest rettet af zeion 11 sep 2009, 23:32, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2009, 14:56 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
kiggede lige på rullefeltsudskriften. bliver bilen rullet i et lavt gear? eller er den måske med automatgear? hvad er omdrejningsbegrænseren sat til i MS?
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 sep 2009, 16:27 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 aug 2006, 09:08
Indlæg: 88
Geografisk sted: Næstved
Bilen blev rullet i 4 gear ( 5 trins manuel gearkasse )
Max Rpm står il 7200 mener jeg.. men det står i MSQ filen, ( har ikke lige mulighed for at åbne den nu )

_________________
Supra MKIII - 2JZ-GTE


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 sep 2009, 05:32 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
Lige ved 5900 omd går dyserne over 85% i dc
For at peake ved 125%

Normalt er det ikke anbefalelsesværdigt at gå over 85% i dc
100 og derover så er det helt galt!!

Du overlapper indsugnings takterne med for lange dysetider, så de ca. sidste 35% får motoren først i næste indsugnings takt.

Kort sagt du mangler benzin.

Og bør skifte til større dyser, eller kigge på resten af benzin systemet.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team