Jeg har et igangværende projekt på en M50b25 (R6, med 6 tændspoler)med påmonteret turbo. Der skal monteres en programmerbar styring.
Bilen bruges kun til motorsport, styringen skal være fuldstændigt "stand-alone" fra bilens originale ledningsnet.
Jeg har læst meget i manualer og diverse links her på forummet.
Men har stadig lidt spørgsmål som håber i kan være behjælpelig med.
1) - Jeg kan se de udbydes i forskellige konfigurationer, hvad skal jeg gå efter ?? (tændingsmoduler og dyseudgange)
2) - Jeg havde forestillet mig "stand-alone" løsningen, og derfor et færdigt indkøbt ledningsnet som dem der sælges på nettet. Men er det nok ?? - hvor meget skal der egentligt til ?? (der sælges nogle plader med lidt relæer og sikringer, vil det være en god ide at købe ??)
3) - Er rimeligt grøn med hensyn til el-teknik, men kan da læse et diagram og lidt farvekoder. Jeg har set på DIYAutotune at de sælger en LCD-skærm til deres løsning. Er der nogen der har erfaring med det ??, vil jeg kunne installere det selv.
4) - Hvilke stik bruger forummets brugere til montage af styringen, og hvilket er at foretrække, ?? (her mener jeg ved boksen)
5) - hvilke connectorer er at foretrække til ledningsarbejdet ?? (til almen samling af ledningsnet og sensorer)
|