Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 00:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked

Hej er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan få mit wolf 3d software til at virke i vista ? jeg har en gammel, nu defekt, bærbar som fint kunne køre med det software og kabel nu har jeg fået en ny med vista som ikke kan hver gang jeg connecter laver den bare disconnect og starter forfra til programmet crasher...

Jeg har prøvet følgende:
Instalere xp, men dette kan ikke lade sig gøre fordi asus ikke laver drivere til harddisk controleren.

Jeg har prøvet med alle forskellige bundrates og alle forskellige connections settings, uden held.

prøvet med et andet usb - serial kabel og andre drivers til denne, som er lavet til xp, uden held.

Kørt wolf 3d software i kompitalitits tilstand og sikker tilstand og kørt som administrator osv. uden held.

og lidt andet, men kan det virkelig passe man ikke kan få det op og køre med vista ? hjælp mig jeg ved virkelig ikke hva jeg skal gøre efterhånden.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Stevns
Installer virtulbox fra virtualbox.org og smid en XP på den virtuelle PC - kan være det kan hjælpe dig.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
dba.dk

Der findes mange "latterlige" computere som er perfekte til indkøring.

Har selv en IBM fra krigens tid med Win 98. Jeg er den eneste der ikke har haft problemer med at finde min styring af dem jeg kender. Den er der hvergang.

Eneste ulempe er at Win98 ik har div. driver og filer til at køre fkes. trådløstnet eller en USB pen. Men ved hjælp af google, så er det da lykkes at få USB pennen til at virke, og trådløstnet kan jeg også få til at virke hvis jeg havde brug for det...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time