Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 20:22

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 apr 2009, 14:02 
Offline

Tilmeldt: 03 apr 2009, 23:21
Indlæg: 5
Er det ligemeget hvor den placeres på tryk siden?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 apr 2009, 15:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
MAP = Manifold air pressure. Den skal siddes efter spjældet inden motoren!

_________________
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 apr 2009, 16:05 
Offline

Tilmeldt: 03 apr 2009, 23:21
Indlæg: 5
Hmm tror jeg er gået galt i byen..

Det er den her jeg taler om :


3½Bars Mapsensor
Billede

Har købt en motor hvor den sad på trykrøret lige efter turbo'en.. ?!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 apr 2009, 17:01 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
Indlæg: 293
Geografisk sted: Juelsminde
I så fald kan det da kun være til at logge/sammenligne ladtryk med.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 apr 2009, 17:02 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1659
Eller en diesel?

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team