Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 07:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 feb 2009, 18:18 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2005, 13:38
Indlæg: 48
Hey, nu er renaulten snart klar til at blive startet op, men kan jeg nøjes med at bruge den ene af de 2 indsprøjtnings banker der er på ms?

altså trække alle 4 dysser på en bank, grunden til jeg spørger om dette er fordi mit originale ledningsnet er bygget med så alle 4 injectors er sluttet til samme ledning, og jeg vil helest undgå at klippe mit lednings net til helved.. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2009, 00:42 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
CoooL skrev:
Hey, nu er renaulten snart klar til at blive startet op, men kan jeg nøjes med at bruge den ene af de 2 indsprøjtnings banker der er på ms?

altså trække alle 4 dysser på en bank, grunden til jeg spørger om dette er fordi mit originale ledningsnet er bygget med så alle 4 injectors er sluttet til samme ledning, og jeg vil helest undgå at klippe mit lednings net til helved.. :)


Jaja, selvf. kan du det hvis din boks er lavet til at trække dyserne på den måde.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 feb 2009, 09:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
Og det skal selvfølgelig programmes rigtig ind via megatune eller tunerstudio eller hvad du nu bruger!

_________________
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 feb 2009, 19:48 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2005, 13:38
Indlæg: 48
det er et v 3.0 board med ms2 :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 mar 2009, 12:42 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
Indlæg: 474
Geografisk sted: Vejle
Kan man ikke også vælge at kortslutte de 2 udgange, og lade dem køre synkron?

_________________
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 mar 2009, 07:55 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2008, 16:30
Indlæg: 409
Geografisk sted: Randers
johan o r skrev:
Kan man ikke også vælge at kortslutte de 2 udgange, og lade dem køre synkron?


Det gør man i programmeringen. Altså IKKE nogen mekaniske kortslutninger mellem benene..

Jakob


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team