Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 05 dec 2024, 03:23

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2008, 12:37 
Offline

Tilmeldt: 19 jun 2008, 20:42
Indlæg: 9
Så er det lykkes at starte, men motoren går svingende op/ned i omdregninger, tændingen stemmer, den skyder ild hvis den er varm og soder tændrørne, den vil ikke over 5000 omdr.og hakker. Kan overnævnte skyldes for meget bensin? ER det muligt at reducere mængden uden at ændre mappen?

Kawasaki zzr 1100 turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 13:30 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 14 jun 2008, 18:15
Indlæg: 50
du kan gå ind i req fuel under engine constants .. og ændre så den tror at den bruger størrere"erere" dysser end den egentlig gør.

_________________
hvorfor Volvo ?? fordi det stinker at være som alle andre!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 10:51 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Hvorfor vil du ikke ændre i mappet?
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team