Det eneste der lige falder i øjnene.
Er at du næsten kører med samme maks tænding som min gamle, 2,3l 8v motor.
Og det lyder umiddelbart forkert til en moderne motor.
Næste punkt er tilslut WB sensoren igen, da den helt naturligt vil vise mager blanding når motoren har udsættere.
Men prøv at lade MLV kører en analyse af din ve tabel, sænk tændingen
Og først og fremmest monter wb sensoren igen.
Umiddelbart er der ikke nogen indikationer, udover tændings tidspunktet.
Din Kpa. kolonne på tændingen ser mystisk ud, Hvorfor så mange rækker i trykområdet?
Men her er en gammel tabel fra min brug den ej!!!!
Det er kun til sammenligning.
Lidt læsning her kan give nogle ideer.
http://www.powerpage.dk/
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html