Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 22:16

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jan 2009, 18:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 07:49
Indlæg: 169
Geografisk sted: Vorbasse
Hej, jeg fandt lige ud af at jeg havde en gammel profil her inde, så den vil jeg bruge fremover. Så jeg bruger ikke MazdaV6power længere...

Nå, men nu til sagen. jeg er kommet lidt videre med mit Megasquirt projekt. Der er en setting jeg er lidt i tvivl om:
På mit krumtapshjul(36-1) har jeg fjernet en tand, så nummer 9 tand efter hullet står ud for sensorén ved TDC.
Skal jeg så ikke sætte min trigger angel i menuén spark settings til 90 grader??

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3027
Mazda 929 (JE) med MS og turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jan 2009, 19:33 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Indlæg: 450
Geografisk sted: Sønderjylland
Hvis man knalder tallene ind i den der wheeldecoder ting, så siger den trigger angel 60, men er ikke 100% sikker på jeg har gjort det rigtigt, så du må hellere vente til der kommer et svar fra en der har lidt mere styr på det :)

_________________
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jan 2009, 22:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
Ja regnemaskinen er uundværlig. Den har hjulpet mig en del igennem tiden.
Hvor mange tændings udgange skal du køre med?

http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... m#wheeldec

_________________
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2009, 06:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 07:49
Indlæg: 169
Geografisk sted: Vorbasse
Kaas skrev:
Ja regnemaskinen er uundværlig. Den har hjulpet mig en del igennem tiden.
Hvor mange tændings udgange skal du køre med?

http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... m#wheeldec


okay, den del havde jeg ikke lige set før, men megamanual siden er også rimlig stor...

Jeg skal kun køre med en tændings udgang, til at styre et 7-pins bosch modul. Da jeg vil starte med at køre med min fordelertænding indtil jeg har lidt mere styr på det...

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3027
Mazda 929 (JE) med MS og turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2009, 07:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
Ok, så er det ingen problem!

_________________
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team