Hehe nej..
Jeg er lidt blank må jeg indrømme.
Jo mere jeg søger for at blive klog på det her, jo flere ider får jeg til hvordan det hele hængersammen = flere hjerneprutter.
I følge autodata går "+"benet på hallgiveren, til pin 11 på den orginale vw styrreboks som er 5volt+ udgang.
"-" går på stel
og "0" går på pin 76 som er 5volt+ i 20ms
Som jeg ser det, ville jeg så bruge pin 23 på MS til at forsyne min hall giver med +5volt på "+" benet, og til vref på tps.
"0" benet på hallgiveren ville jeg smide på pin 2 på MS
og "-" benet ville jeg give signal stel..
Men når jeg så kigger i et afsnit om fejlsøgning på netop denne hallgiver står der at hvis man smider en diode tester på ben "+" og "0", så vil den blinke mens man crancker.
Hvilket i mit hovede får ben "0" til at opføre sig som et minus signal, og netop modsige at den skulle udsende 5volt+ i 20ms..
Hvis den undsender et minus signal på hallgiverens "0" ben ville jeg smide den på pin 21 på MS.
Når jeg så søger lidt rundt på nettet finder jeg hallgivere med 2 ben på. "+" og "-" og de bliver tilsynlaende tilkoblet pin 2 og pin 21 på MS, men så står jeg bare med et 3 ben nemlig "0", som jeg ikke lige kan se om skal stelles eller bruges som noget skærm eller ligende...
Tror jeg skal ha sovet lidt på det
mvh