HenrikGM skrev:
På forsiden af sensoren er der en lille ring. Denne ring viser centrum, og det område tanden skal passere. Det kan se ud som om sensoren er forskudt for center på billedet. Om det bare er pga manglende bolt kan man ikke se.
Der er så nu jeg ville tage et oscilloskop og sætte på signalet, og se hvad der sker når motoren laver det nummer.
ved ikk noget om at bruge osilloscop, og skulle jo have bilen at kører i så var nødtil at skifte tilbage til det gamle igen. ville ikk ane hvad jeg skulle kikke efter på osilloscop så bliver nok nødtil til at hitte på et eller andet andet.
Har gjort mig følgende overvejelser. Kan selv fræse hullerne mellem tænderne dybere eller lave et helt andet tandhjul, har en eller anden ide om at hvis hullerne mellem tænderne er dybere så er sensoren ikk så følsom overfor afstanden.
min kammerat er maskinarbejder (cnc) han har tilbudt mig at lave et andet remhjul til krumtappen i alu eller noget HÅRD plast, kunne godt have (kun måske) en mistanke om at remhjulet driller på en eller anden måde da det er det nærmeste jern, måske er det lidt/en anelse magnetisk eller hvad ved jeg: VIL DET KUNNE DRILLE SIGNALET
MVH Tommy