Egentlig bør du nok læse lidt her
http://www.powerpage.dk/tuning_ignition_map.aspx
Og se om du ikke kan finde hvad motorens tændings map er standart, da det vil give et udgangs punkt.
Mlwv virker faktisk udemærket, Jeg havde dog det problem at den magrede de lave kpa ud ved gearskift, dvs der kom et underligt dyk i den rpm kolonne hvor jeg normalt skifter gear.
Jeg klagede min nød til udvikleren af softwaren, og han var så flink at lave et costum filter, således at man selv kan bestemme de data man ikke er interessereder i.
I mit tilfælde der hvor map værdien falder.
Så jeg satte denne funktion op
([MAP]-[MAP-1])<0
Hvlket gør at Tabellen bliver meget mere linær.
Det kræver dog den nyeste version af programmet.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html