Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jun 2025, 18:19

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 maj 2007, 20:09 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 09 okt 2005, 09:36
Indlæg: 38
Geografisk sted: nordjylland
hej
har lige købt en vectra a 2,0 8v turbo

bilen kører p.t med

garrett t25 lader
jævnt stor ic
malpassi benz regulator
std dyser og stempler

osv

mit problem består i at,når jeg skruer ladetrykket over 0,8 bar,tændningsbanker den sindsygt meget,det er ikke så galt,men der sidder en micro dynamics ems 6 boost retarder monteret i bilen,men den er åbenbart ikke tilsluttet,men da jeg er træt af at svinet tændningsbanker for sygt når man skal bare have lidt seriøst tryk på den,vil jeg gerne have den ems tilsluttet igen så jeg kan få tændningsavanceringen til at følge ladetrykket

så ville lige høre om der er nogen som har kendskab til denne enhed og evt et diagram over tilsslutning og hvad der skal sidde af div følere osv


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team