hey gutter...
Her i går aftes fik jeg lavet det sidste færdig (Med
STOR hjælp fra wildert) så jeg var klar til første start med MSnS..
Efter vi havde cranket motoren et par gange og hvor bilen forsøgte at starte, sprang sikringerne til ms (1amp) og til dysserne (5amp per banke).
Vi fik så kigget nærmere i manualen hvor der står at når man køre med flybackkort, skal PWM som udgangspunkt stå til 30%, men vi havde sat den til 75%....
Jeg har studeret mit originale v2.2 print nærmere og ser at en printbane er brændt over som løber på undersiden fra D20 minus og hen på oversiden af printet hvor den deler sig i to og løber til D7plus og D14plus
Der er en bane som også har taget lidt skade men ikke så voldsomt som den anden, den her er kobberet kommet lidt frem, ellers ikke noget.. men den løber på undersiden fra D13 plus til oversiden hvor den også deler sig i to som løber til U5 og C15+
Ved ikke om det giver menig, men jeg håber at i ved noget mere om det end jeg gør, for jeg har prøvet at skifte D13 og D20 og lavet banerne, men den springer stadig sikringen også selvom dysserne er taget fra...
Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, kan ikke findet noget om det, og har ikke den helt store viden omkring elektronik...
Gybsen