Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 jul 2025, 05:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked

Er ved at montere tryk på min 2,9 24v cosworth motor jeg skal ikke køre med mere end 0,2-0,3 bar .
Til benzin bruger jeg størredyser og trykregulator og ville supplere med et tilskudssystem . ( Vil ikke miste den orig. styrebox da den styre alt muligt ekstra udstyr som fartpilot olign, )

Mit problem nu er så tænding , skal den ændres når jeg ikke køre med mere ,Tryk .

Hvis ja kan det så gøres med en smt6 . og hvordan er det at tilslutte hvis man ikke er mester haj .

Håber der er en der kan besvære mien spørgsmål er helt ny indenfor tryk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Det kan sagtens gøres med SMT6, men om det er nødvendigt skal jeg ikke kunne svare på.

Jeg har en SMT6 jeg bruger til tilskud - 4 dyser, en i hvert rør i indsugningen. Min originale motorstyring står for hvad den gjorde før motoren fik tvangsfodring, og ifølge min motorstyringstroldmand, trækker den originale styring tændingen så langt tilbage som muligt af sig selv, og gør det meget præcist. Der var ikke noget at hente med SMT'en, så den står KUN for tilskud på min bil..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time