Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 25 feb 2025, 22:28

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2006, 04:54 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
jeg har PT en alfa V6
får snart en jeep v8
og går med tanken om en V12 i min bmw

hvad ville MS sige til det?????


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2006, 11:16 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
vognbjerg skrev:
jeg har PT en alfa V6
får snart en jeep v8
og går med tanken om en V12 i min bmw

hvad ville MS sige til det?????


Wroomm.... :idea:

;-)

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jun 2006, 17:02 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
ville ms sige vrooom....

:shock:


vil det sige at jeg i ro og mag kan sætte mig til at fuske en v12´r sammen ? og så have tillid til at megasquirt kan få det til at rende rundt??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jun 2006, 20:25 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
vognbjerg skrev:
ville ms sige vrooom....

:shock:


vil det sige at jeg i ro og mag kan sætte mig til at fuske en v12´r sammen ? og så have tillid til at megasquirt kan få det til at rende rundt??


Det er gjort før.

Feks er der flere USA bmw850 der har erstattet de to originale styringer("2") med 2x MS.

Men det er NOGET usædvanligt at sætte en meget prisbillig styring på en svinedyr motor, der typiskt allerede fra fabrikken havde en vældig god motorstyring.

Hvorfor vil du erstatte det originale?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jun 2006, 20:49 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
fordi jeg har en billig 750 motor på hånden der mangler sug og sprøjt osv og det er der det bliver dyrt

så er der det der med at v12 kører med elektronisk gaskabel.. dvs der sidder et potmeter i speederen der fortæller computeren at den skal have noget havre... jeg har ikke denne pedal og de er sviiiine dyre pga. det er en udsat slid del...
motorstyringen kan bare ikke køre uden denne pedal...
desuden er der EWS på denne er også væk

den simple plan er at lave 2 nye indsugninger og skrabe motoren fri for alt den kan undvære og styre tænding og sprøjt med MS
hvis jeg kan mase et par turboer derned et sted så ryger der 2 k27 på...

og jae.... det er ren hoppy og bilen skal ikke synes..... bare kigges på.. :wink:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team