Nu har den lille orange kørt med sprøjt i en god uges tid, og jeg har samtidig samlet et par spørgsmål:
1. Indsprøjtnings type, Alternating eller Simultaneuos??? Mine dyser er nok lidt til den store side lige nu, men regner med at det kommer til at passe bedre når jeg bliver klar med en der har lidt flere kubik og turbo.
2. Syntes at der ikke er så meget vacuum i tomgang(ca. 50-55kPa) De moderne bilmotore jeg skruer i til dagligt ligger noget lavere (325-400mbar.) Er det bare fordi min motor er af en gammel type eller at den ikke er så stor??? 2cylinder????
3. Gode råd til indstilling af prim puls og afterstart. Er der et par gyldne regler, eller prøver man sig bare frem.
4. Accelration enrichment nogle gyldne regler her????
5. har flere spørgsmål men har pt. lige glemt dem
Har nærlæst den hjælpe fil der er mad Mega Tune, men er der nogen der har noget at tilføje????
Styring: standart MS fra henrik. pt.kun som basis med benzin delen, har ikke de 2 ekstra progrmerbare udgange.
Tendings delen består pt. af eftermonteret elektronisk med indbygget map føler.
Motor: Standart 2cv (M28-1)(A06/635) 8.5:1 komp, original knast(målt ved 0mm. løft. ind275grader. ud 255grader) original indsugning med 2stk. dyser fra kadett D 1,8 GTE (0 280 150 205), original karburator ombygget til sjældhus.
Original data: 602ccm., 8,5:1 komp., 21Kw. ved5750omdr., 38Nm. ved 3800omdr., 18+26mm. sjæld i karburator(register typen) 2cylinder, luftkølet, let metal stødstænger.
|