wbx manden skrev:
Havneren skrev:
Hvis du har haft sadt ventilen direkte til MS-boksen har du nok brændt transistoren af på den udgang. Udgangen er ikke står nok på det originale print...
Fordi det er så nemt nruger jeg bare en voks ventil... Du ved sådan en med at varme element i der langtsom lukker.
V/h Chr
Yes den er sat direkte på ...
Hvordan reppes den ?
Havde tænk mig at sætte et relæ på bagefter !?
Voks ventil..

Det har jeg aldrig hørt om.. Hvor finder man sådan en ?
Rep den ved at smide den gamle væk og monter en ny...
Et relæ?? Lad os se....ventilen vil du vel kunne styre med pulser fra styringen?. dvs relæet kommer så til at tænde og slukke med pulsfrekvensen. Da trækkespolen ikke vil kunne følge med vil relæet begynde at brumme, så begynde at klapre, og svejse på kontaktsættet, og når pulsen bliver lang nok, så vil relæet bare være konstant ON.
Løsningen duer ikke, medmindre du er glad med en ON-OFF løsning.
Voksventilen kommer fra en gammel bil med feks Kjet, eller en tidlig elektronisk. Se på MSEFI.COM for eksempler på dette.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!