Jeg kunne godt bruge lidt hints omkring hvad jeg bør vælge som motorstyring.
Min mekaniker anbefaler Wol3D, men vi har heller ikke snakket om alternativer. Det er det jeg spørger om nu.
Han synes fordelene, ved at smide ledningsnet, luftmængdemåler, samt org. motorstyring væk er at fremhæve. Mht. org motorstyring og justerbar.
Og så mener han den bør kunne hente 20-30hk på min V8 med ca 310hk + kompressor (4,4L BMW - som skal have kompressor på med max 0.6bar) efter korrekt indstilling og indkøring, pga den øgede mulighed for justering i forhold til den originale motorstyring og fordi man kan undvære luftmængdemåler og alle de slanger og rør der hører til den lange indsugning.
Hvor meget henter I andre ved de motorstyringer og er det mere end org motorstyring kan klare?
Får man bedre benzinøkonomi?
Hvis jeg skal have sådan én, så er kravet at man skulle kunne skifte nemt mellem forskellige kørselsprogrammer, så damen kan låne bilen også

Det skulle iflg. min mekker kunne lade sig gøre via kreditkortlignende kort man kan skifte imellem.
Er det den eneste motorstyring sådan noget kan lade sig gøre med?
Håber ikke det er for mange spørgsmål, men jeg håber I kan hjælpe med at besvare dem alle og tilføje nogle ting som er relevante at overveje, som jeg nemt kan have overset eller glemt. Eller bare ikke ved noget om...
Venlig Hilsen
Rico