Anonymous skrev:
jeg syntes at det er det bedste danske all around forum, men det er ret gennem syret af ms folk og hvis en kommer til at nævene et andet diy-efi system så er det lige før man bliver blacklistet (så slemme er i dog ikke). men powerpage er ikke et dybteborende forum men et samlingsforum for alle bilmærker og projekter, forsøget med vems var at få en græsrodsbevægelse op at køre,
Gæst; er du ikke flink at give dig til kende? Det er noget nemmere at forholde sig til dit indlæg når man ved hvem du er. Det kan typiskt hæve sagligheden en smule
Gennemsyret af MS folk, ja, det er nok rigtigt. Er det en dårlig ting?
Det skyldes jo alene at MS har vundet den største udbredelse, og så længe VEMS gutterne bliver væk, ja så er det jo sådan.
At du overhovedet nævner en blacklistning, tager jeg skarpt afstand fra, og den udtalelse må stå for din regning.
Hvorfor VEMS folket holder så lav profil forstår jeg ikke, men indtil nu har jeg ikke set det store bidrag fra dem, så hvis dit nye forum får stor succes, kan man vel kun betragte det som om VEMS folket selv vælger IKKE at deltage på PP.(det håber jeg sandeligt ikke er rigtigt!!!)
At PP forums skulle være "ikke dybdeborende" er en lodret løgn. Igennem tiden er det nok DET forum i DK der har taget de fleste hardcore diskussioner om ret avanceret teknik, men der er du jo så ikke enig. PP´s læserskare indeholder en del ret kyndige folk, som hellerikke findes i ret mange andre forums(i dk). Jeg læser dit indlæg som om du mener at der ikke er saglighed,dybdeboring og viden nok til at VEMS kan finde plads herinde, og det kan jeg kun tage voldsomt afstand fra.
Jeg er sikker på at VEMS kan lære "os" et par tricks eller to, og mon ikke det samme gør sig gældende omvendt. Mon ikke.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!