Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 03:35

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej mig og en kammerat har sat turbo på en kadett og så har vi sat det megasquirt på den.
Vi har fået bilen ud og køre, og så sætter vi bærbar til boksen når vi køre i bilen, men så snart at vi begynder og ændre på den graf hvor man styre benzin eller tænding så går bilen ud..
Og så kan vi ikke hente de data som ligger i boksen op på pc.

nogen som kender til vores problem ??

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Moderator

Original boks med original software, eller?...

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Hmm altså når vi sætter pc til den boks der høre med til ms så står der nogen data ved de forskellige ting, så hvis man trykker på den hvor der står hent data fra boksen så kan man ikke gøre det.
Når man så vil prøve og ændre på noget går bilen ud.
det program jeg har på pc hedder megatune 2.25b417beta

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Bruger du et seriel-kabel eller er en convert fra USB til com?
For mit kabel gjorde, at bilen gik ud fra jeg justerede trigger-angle... Den er så holdt op med det igen, hvorfor ved jeg ikke...
Daniel.

Titel:
Øhh ja det ved jeg så ikke helt, det er et kabel som var med det sæt med megasquirt pakken som min makker har købt ude ved Henrik i timring..
Det er ikke sån at man skal have downloaded noget til det program eller sådan noget.

Titel:
Moderator

Hc skrev:
Øhh ja det ved jeg så ikke helt, det er et kabel som var med det sæt med megasquirt pakken som min makker har købt ude ved Henrik i timring..
Det er ikke sån at man skal have downloaded noget til det program eller sådan noget.

Det skal selvf. installeres rigtigt, og din makker ved også godt at jeg har tilbudt ham at hjælpe ham med det, men det kræver ligesom at han henvender sig......Ikke?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time