Thomas - Clio skrev:
Det du mener er at du har sikringerne direkte ude ved alle sensorne?
I princippet er det opbygget som dette diagram
http://www.megasquirt.info/v22manual/mwire.htm#exwire
Med disse ændringer
Hovedrelæ, og benzinpumpe relæ kører med en seperat sikring til hvert relæ.
Jeg har bortrationaliseret alle de ekstra små sikringer, da jeg mener at deres nytte er stærkt begrænset. Undtagen sikringen til pin 26, det beskytter selve printet imod fumlefingre.
Ja jeg har fjernet hele det originale motorstyrings lednings net+ boks.
Da jeg ikke syntes det var værd at bygge vidre på et 20 år gammelt net, og det var ganske få ledninger jeg kunne bruge.
Men det kommer igen an på bilen På nogle mærker er motorledningsnettet håbløst integreret i bilens øvrige net så det ikke kan betale sig at fjerne det gamle.
MVh
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html