HenrikGM skrev:
MSEFI.COM dækker imo fantastisk godt.
Jeg har længe rodet med en FAQ på dansk, og har også noget materiale liggende(på dansk), MEN problemet er at det her pis udvikler sig i rasende fart. En oversættelse der er tidssvarende er nok ca. et fuldtidsjob.
Nu var det som ikke en komplet oversættelse jeg havde i tankerne – Men mere som du selv er inde på, en _dansk_ FAQ og et supplerende forum.
HenrikGM skrev:
Planen var længe at dette skulle placeres på boost-it.dk, men projektet er skruet meget ned fordi msefi dækker så godt som det gør.
Korrekt msefi dækker suverænt, jeg læser skam også derinde. Men nu roder jeg ikke med MS endnu, så der er nogen ting der mangler hist og her.
Jeg synes i grunden ikke idéen med at ligge det på boost-it er dum. Det jeg søgte var bare et mere relateret navn
Men på den anden side, hvis nogen ville lave boksene, levere det nødvendige udstyr osv. Hvorfor så ikke lade folk handle der igennem? Lav nogen stickers til bilerne, og få budskabet ud.
HenrikGM skrev:
Dernæst synes jeg at powerpageforummet her dækker skidegodt. Det er et lille land vi bor i, og tusindvis af forums til både det ene og det andet. Powerpage har den kæmpe fordel at tuning og motorstyringer ligger i samme forum. Et rent forum til een specifik motorstyring bliver nok ikke voldsomt godt besøgt. Et fingerpeg vil være at kigge på megasquirt trafikken herinde. Er der flow nok til at retfærdiggøre et nyt forum?
Om der er flow nok, vil tiden jo afgøre. Som sagt, kan man lave en kombineret shop, inkl. Supportforum mm. Ja, så tror jeg nok der vil komme folk.
HenrikGM skrev:
Et forum der får ry for at være lidt dårligt besøgt dør stort set med det samme. Jeg tvivler stærkt på at et danskt megasquirt forum kan holdes i live. Jeg selv bliver nok på powerpage, da jeg ikke har tid til at trave flere forummer igennem, og her er stort set det der er interressant.
Skal man bruge specifik info, så skal man alligevel forbi msefi for at få noget opdateret information.
Der kan jeg så ikke være uenig med dig. Og at tiden osv. Presser, kender vi alle. Der er rigeligt at lave, hvis man vil arbejde gratis (!)
Det var også bare et forsøg på lidt initiativ, til danske MS’er.
Men som jeg sagde tidligere, hvorfor ikke benytte chancen for at få navnet ud blandt folk