Brian SPC skrev:
Ok super det prøver jeg lige at slå fra så., det er lidt træls at den sådan hugger i det ved gearskift, håber at det bare er det som er fejlen, der ryger dyrebar tid jo til 402m

På turbomotorer er acc. tilskuddet der ligger som default værdi noget for høj.
Som Havneren siger; prøv at slukke helt for det.
Alternativt så skal det typisk skrues ned til ½ til 1/4 af default værdi, hvis det er nødvendigt for god respons. Responsen kan blive enddog ret god når man rammer den lige i øjet, men det er ikke helt uproblematisk at ramme, slet ikke for en nybegynder. Bliv ved med at prøve, det skal nok lykkedes!
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!