Brian SPC skrev:
Ok, hvor slår jeg dem fra ? har ikke lige kunne finde det.
Jeg kørte Alternating 2squirt på dyserne, har lige lavet det om til Simultanus 1 squirt , for at se om det ændre noget, har også justeret lidt mere på fuel VE og spark VE har forsøgt at hæve den lidt i de høje rpm fra 15 til 22 grader, den virker lidt kvikkere, måske den kan tage lidt mere.
Her er en log fra i aftes, den kan hugge lidt i det ved gearskift, og så mellem 4-6000rpm, er det som om den ikke brænder helt rent, en svag mudret lyd, lidt "4 takts" agtig. Nogle ideer ?
At den sætter ud ved gearskift kan MEGET vel hænge sammen med dine acceleratiosn parametre.
"Fuel Basics"
"Acceleration wiard"
"TPSdot threshold" - Prøv sæt den til 45 (Så er den "slået fra").
Prøv lig mærke til, at den DC på bank2 er præcis dobbelt så høj som på bang1. PW på bank 1 og 2 og dog de samme. Jeg mener helt afgjort, at jeg har bidt mærke i det tidligere. Selv om jeg ikke må sige det for Henrik så må der være en fejl i softwaren et sted der gør, at den ikke logger DC på bank2 korrekt. Enten det eller også skyder den bank2 dobbelt så mange gange som bank1 og så er det jo et siriøst problem.
At den 4 tanker ned belastning KAN være for fed blanding - Men pas nu på. Du ved jo ikke reelt hvor du ligger.
V/h Chr