Den blev rullet hos en lokal mekaniker I Horsens. Jeg tror at grunden til den underligt stigende ladetryks kurve måske er den rigtig dårlige manifold mellem turboerne og topstykket, de er simpelthen lavet elendigt, nok verdens dårligste flow, se min hjemmeside for billeder. Det skal lige siges at det ikke er mig som har lavet dem.
CO kurven er underlig, har et lille dyk mellem 2-3K rpm, og stiger så en del op til 6K rpm, ved ikke lige helt hvad det er men nok Fuel table som skal justeres, for min bensintrykregulator virker som den skal og alt er helt tæt. Men se engang på HK kurven den virker ikke påvirket af den underlige CO kurve, Hk kurven ser faktisk rigtig god ud, fuldstændig lige fra start til slut næsten. NM kurven er faktisk også rimelig pæn, den opbygger hurtigt en del nm, og fra 3K rpm har den allerede 250nm.
Jeg tror de lidt underlige grafer skyldes en dårlig manifolds konstruktion og så de meget små ladere som giver en anderledes kurve end man normalt ser ved kun 1 turbo. Men det er bare min teori.
_________________
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk