Har makket en del og efter jeg fik mit accel wizzard i hus ku bilen egentlig køre, dvs den kørte i 20min hvor den så begynde at gå mild sagt a helvedes til rpm signal var over det hele, og den ku næste ik stå i tomgang eller ta gas
Fik så snakket med Rene senere på dagen, og tror fejlen støjen i mit system ligger i mit tændings modul arr
Det hjalp da på mit rpm signal da jeg kørte hall signal fra strømfordeleren direkte ind i ms boksen, dog stadig via den Digital trigger og pullup 5v til induktiv ind. jeg kan ikke køre Hall sensoren direkte ind på induktiv trigger og ground ? hvorfor forstår jeg simpelthen ikke har også prøvet med modstande uden held
Men som den står nu har jeg koblet tænding via hall til ms og fra MS Fidle = Spark a og ud til tændings modulet.
Spark settings
Trigger angle = 45c
Fixed Angle = -10
har blændet min vaccum styring af på strøm fordeleren, mangler nu kun en tændings pistol til at sætte tændingen perfekt
Dwell Settings
Fixed duty
50% Fixed duty cycle
Nu køre vi igen med perfekt RPM signal ingen støj, ingen sensore der hopper afsted ukontrolleret heldigvis, det virker som om det er ved at være på rette spor nu må jeg nok indrømme, glæder mig til at få tændingen helt på plads så jeg kan komme ud og give den nogle vendinger uden at skulle tænke på tændingen. Mangler stadig data kabel til mit Innovate LC 1 WB sensor kit, så jeg kan få koblet den analoge udgang op til min Ms boks, og kan lave nogle gode logs med afr også
så pt er det et godt stor
på fyren haha
Må takke min gode ven Volvo Claus for alt den hjælp og fif, samt rene for support på boksen, og selvfølgelig folkene på PowerForum for gode inputs til div
Så nu står den på mere megamanual
så jeg kan blive klogere på morgen dagens indstillinger samt tweaking og tuning