Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 21:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Så kan jeg godt anbefale vems hvertfald, der følger også altid et overskueligt ledningsdiagram med.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Nyt Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
super. men hvis jeg skal køre med VEMS/MS skal der så monteres et triggerhjul på krumtappen? eller kan den bruge hall signalet i strømfordeleren til det samme, og hvad med strømfordeleren skal vakuum reguleringen og centrifugal reguleringen låses på en måde? kunne forestille mig det ville blive noget rod hvis den både havde mekanisk regulering af tændingstidspunkt i strømfordeleren samtidig med at motorstyringen regulerede tændingstidspunktet? :)

Mester Medlem

Du burde kunne bruge signalet fra fordeleren.
Jeg tror nu nok jeg havde monteret et 36-1 og 2 dobbelt tændspoler og så smide den fordeler over skulderen ;-)

Senior Medlem

Geografisk sted: Slagelse
Gå efter en 60-2 det er lavet til blandt ndet C26NE. Den passer lige i, det er godt nok til ribrem itedet for, men det kan skrues af så du kan beholde kilremmen. 2,2 burde hve plads til føler i dækslet til oliepumpen. Ellers har jeg formentligt et par stykker liggende.

Nyt Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
M power: det kunne jeg selvfølgelig, men meningen er os at jeg vil have et motorrum der ser så originalt ud som muligt, derfor jeg ønsker at bibeholde min fordeler :)

Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
roemer2804 skrev:
M power: det kunne jeg selvfølgelig, men meningen er os at jeg vil have et motorrum der ser så originalt ud som muligt, derfor jeg ønsker at bibeholde min fordeler :)

Så lad den sidde, og lad den fordele gnist fra en enkelt spole. Det kan stadig godt kombineres med et takthjul af en art, og sparer dig for diverse potentielle problemer med støj på tændingssignalet, som følge af at det genereres lige ved siden af hvor diverse gnister springer frem og tilbage.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time