Jeg var lige ved at kigge lidt tilbage idag, jeg har brugt en sensor fra en 406 1.8 16v, det kniber sku med hukommelsen indimellem

Men det er en hall giver type.
Vedr trig pos/return så er du jo nød til at sætte pos rigtig, altså en tand for hver 180 grader, sådan som du har det nu så trigger den første gang ved tand 1 og dernæst trigger den igen ved tand 7 = 60 grader, men så går der jo 300 grader inden den trigger igen. Den skal trigge ved hver 180 grader. Altså fx først ved tand 1 og dernæst ved tand 19.
Return pos skal kommer lidt efter trigger tanden fx. efter 5 tænder. Det skal bruges til tændings advanceringen ved crank når du har valgt fixed dwell. Hvis du vælger time based så er trig return også vigtig.
Men da du sikkert kører trigger return og fixed dwell, og ikke med at ms skal styre tændingen så er trig return ikke det mest vigtige. Det er dog vigtig at trigger position er valgt med de der 180 grader imellem hver trig, ellers ved ms jo ikke hvornår den skal sprøjte benzin ind.
Lige en side bemærkning, hvis du engang vil kører med tænding også, så kan jeg anbefale at du vælger en trigger angle på omkring 60 grader eller under. Jeg havde lidt problemmer med at motoren hakkede i det, ligesom om den fik for lidt benzin. Tændingen passede fint med de 16 grader jeg nu havde sat den til.
En dag jeg var ved at rode med noget andet tænding (som jeg kører med nu) der ændrede jeg trigger angle fra 83 til 53 grader. Det kan man ikke gøre uden at finde den rigtige trig pos/return, men det fandt jeg nu nemt, så nu står den stadig 16 grader, men motoren hakker ikke mere. Hvorfor det nu virker bedre end før, det ved jeg ikke
Jeg håber du kan bruge dette......... og at det ikke er noget sludder jeg har fået skrevet ned!