Anonymous skrev:
Det er ikke prisen jeg spørger om jeg spørger bare om hvordan man får gang i autotuning hvis jeg skal læse mig frem til det skal jeg måske læse i 200 timer på forskellige forums hvad en måske kan fortælle på 10 minutter. Der findes flere versioner af mstweak på nettet hvad virker bedst? Antispin lag tænding osv interesserer mig ikke da det er en ekstra udgift der ikke er nødvendigt på en v8 og bare gør at endnu en sæson går med fejlfinding. Der var en svensk ingeniør i power magazine med en chevelle der brugte auto tuning med wideband og sagde det virkede.
Hvis jeg nu fortæller dig at du har motoren kørt ind en halv snes gange inden du er fortrolig med diverse "auto" funktioner, vil du så lytte til hvad jeg fortæller dig?
Som jeg læser dit indlæg, så er du bare interesseret i at få VE kørt ind, og det kan gøres på en kort eftermiddag, forudsat bilen ikke er helt vild.
Hvis man sætter ting lidt i perspektiv, så kunne man have kørt din bil ind på den tid det har taget dig at undersøge om du kunne få "autotune" til at gøre det automatisk. Få en makker til at køre bilen, og hop ind ved siden af med en laptop på skødet, så er du 95% færdig kl. 18.00 i aften. Alternativet er at slås med en ukendt autotune funktion, eller få nogen til at hjælpe dig der har erfaring med MS.
Jeg tror du får svært ved at finde nogen der kan forklare dig alt om autotuning på 10minutter.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!