Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 31 mar 2025, 13:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Nyt Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
okay, hvor har du købt din MS henne?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Senior Medlem

Geografisk sted: Slagelse
Hos DIY i USA. Købte den sammen med en makker, han klarede det hele med bestilling af 2 stk samt lambda sonder og ledningsnet. Men de blev taget i tolden, så det er nok billigere at finde en herhjemme.

Nyt Medlem

vil prøve og se om ikke jeg kan støve et op inden for landets grænser, det ville os være klart det nemmeste

Mester Medlem
Brugeravatar

nu har jeg ikke været hele tråden igennem, men alternativt kunne du vælge en vems, der er indbygget afr i boksen, så skal du kun ud og skaffe en sensor til boksen, så spar man lidt bøvl og ledningstræk. og prisen er ca. den samme som en ms.

Nyt Medlem

thomas hvad mener du med indbygget AFR? :)

Mester Medlem

Air fuel måler, så du kan se om den får det brændstof den skal have, samt til indkøring.
Jeg har selv VEMS pt og må sige det spiller bedre end MS

Nyt Medlem

det kan godt være det er VEMS jeg skal have nærstuderet noget grundigere, jeg researcher lige lidt omkring det :)

Mester Medlem
Brugeravatar

Man spare bare en boks, fordi den har det kredsløb indbygget i sig. Vil ikke sige vems er bedre en ms. Men nogle ting er nemmere sys Jeg. Største minus ved vems er supporten, den kan godt halte lidt, og der findes ikke så mange der kan hjælpe med indkøring, kun dem som tager alt for mange penge for det.

Moderator

Til rookies vil jeg foreslå at finde det du kan få mest troværdig support fra. Det er i mine øjne ikke så vigtigt hvilken styring det er, men det er temmelig vigtigt at dem der skruer i det ved hvad de laver og har noget erfaring. Ellers må du gøre som os andre: start fra nul knowhow og slæb det hjem bid for bid.
Sidstnævnte er der i mine øjne en hel del respekt i.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Nyt Medlem

kan godt se det bliver vigtigt at have et produkt hvor der findes god support til. min plan var sån set selv at køre den ind og lege med justering af det ene og det andet, det er ikke kun meningen at jeg skal have programmerbar motorstyring for at få max HK men meningen er os at jeg vil rode med det så meget som muligt selv for at få et bedre indblik i det hele da jeg har stor interesse inden for emnet, jeg har rullefelt til rådighed ude ved en kammerat så jeg kan køre det hele ind, så det bare prøve sig frem og håbe på det kommer til at fungere :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time