Beklager det lange fravær fra tråden, der har lige været nogle andre ting der har optaget mit fokus, men dejligt med input for nu er jeg kommet i den situation at jeg der er dumpet en
MS V2.4 ned i hænderne på mig, så nu skal jeg egentlig bare til at installere den. Og når jeg siger dumpet, så mener jeg dumpet. Så valget er jo klart. MS = gratis
Grunden til 2 maps er til HVIS politiet stopper mig og kræver bilen testet på et rullefelt. Så klikker jeg over på "normal mappet" hvor omdr begrænseren sætter ind tidligere og tændingen er retarderet så meget at den ikke viser en effekt langt over det den i virkeligheden må have. Så til hverdag vil jeg køre rundt med "race mappet", det er ikke for at spare benzinen eller fordi jeg er bange for hvem jeg låner bilen ud til
Jeg bor i Valby, men er ikke bleg for at køre nogle km ud i verden for at få hjælp til installationen og indmapning af svinet, nu har jeg ikke kunne sætte mig så meget ind i det endnu da jeg ikke har ejet en MS, men nu da jeg gør, er interessen naturligvis steget en del