Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 apr 2025, 14:07

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
massen1981 skrev:
Har ikke tiden til selvbyg, så har intet mod en færdig box

Har du så tid til det omfattende arbejde med bagefter at få skidtet kørt optimalt ind? Med mindre man selv er verdensmester, er løsningen vel at bruge en masse timer selv eller at betale sig fra det. Det sidste med den ulempe at man så også fremtidigt er afhængig at andres betalte hjælp.

LS motorer er jo super populære til tuning og montering i alverdens biler i USA = der er et kæmpe stort marked af grej til dem derovre. Lige umiddelbart ved jeg at f.eks Holley laver en plug and play løsning med styrebox og ledningsnet. Det er så af den nye bølge af "selvtænkende" styreboxe som kun kræver minimal viden/grundindstilling for at få til at spille og man behøver ikke engang nødvendigvis at koble en bærbar til for at pille, der kan nemlig fåes "fjernbetjening" til. Sådan et Holley HP EFI sæt til LS der er forberedt til både boost, flere trins NOS og jeg skal gi' dig, kan man have hjemme for vel 10000.- Spørgsmålet er om det er mange penge når man ser på alt den hjælp man få med i pakken? :)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

Ja det vil jeg mene. har jo gjort det før. men kan ske sådan et holley anlæg er bedre til mit behov. men nu ser vi der er længe til containeren skal hjem

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Holstebro
massen1981 skrev:
men kan ske sådan et holley anlæg er bedre til mit behov.
Jep det kan du kun selv afgøre, eller noget af det andet der er derude. Det var også bare et forsigtigt indspark om at markedet jo i dag byder på mere eller mindre færdige løsninger til den slags projekter. Men hvis du i forvejen er lidt en MS-haj så er det jo en fin og billig løsning. Men tror i øvrigt markedet for "tunings"styreboxe følger den almindelige udvikling inden for elektroniske dimser, konstant mod bedre og billigere. Lige nu ligner det at der er hos nogle firmaer er en del focus mod at forsøge at gøre GDS indsprøjtning mere brugervenligt, så det er lettere håndterbart for garagetuneren. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time