står det også i dine papirer at der er mølle på ? hvilken maskine snakker vi om.. ?
hvad rdet ved at bygge noget man VED ikke holder ? kan godt forestille mgi at når man kører med 200+ kmt har man mere travlt med at holde øje med vejen end med det lille display der hopper og danser

)
for 10000 har du rigtigt nok ms på.. men det kan altså gøres billigere..
spjældhuse fra en nyere mc der har det std + dysebro derfra. ebay ?
ms kan samles selv eller købes hel hos henrik gm (mener det er 3300kr)
multileder kabel/maskin kabel fra dansk disko support (sort kabel med nummer på hver ledning

) 35kr meteren
div dysestik findes hos huggeren jeg fandt en gammel bmw i rækken af biler der ventede på at komme i knuseren.. (hos bosch kommer du hurtigt af med 1000-1500 kr for de same stik.) jeg gav 50kr for hvad jeg skulle bruge hos huggeren. derefter ud med benene og i opvaskemaskinen med stikkene og gummihætterne dertil og de er som nye. nye ben dertil koster 5kr stk og kan købes hos div reservedelspuschere..
benzintryksregulator koster ikke det vilde og jeg ved at henrik gm har nogel fine rullepumper på lager til go pris i forhold til en god bosch pumpe. 1500 kr der max.
wideband lambdasonde er et must specielt når du siger du har problemer med blandingen Innovate lm1-lc1-xd1 sættene arbejder godt sammen med ms (er programeret ind i boksen std..

) dette kan self undværes men et dumt sted at spare! fra 2200kr og op..
map sensor er indbygget i ms boksen= med i prisen (sådan en svend koster omkring 1000 kr fra ny hvis man altså ikke har den i boksen !)
det var såen i grove træk hvad du skal bruge.. når du i forvejen har brugt 50k på at få det til at køre hvorfor så ikke sælge din krop i en enkelt weekend mere og så få råd til FULD ELEKTRONISK MOTORSTYRING (lyder godt ikk ?

) lidt blærerøvs effekt har det da også..
endnu et plus er at du kan køre en log og se hvordan motoren opfører sig, tændings udsættere, blanding, tryk, temp, gasspjæs vinkel+ alt det andet.. det dur!