Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 jun 2025, 14:38

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 27 nov 2006, 20:25 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Havneren skrev:
Ja :rock:


Ja hva??

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 nov 2006, 08:37 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kan vi ikke høre lidt om de nødvendige modifikationer?

... og tillykke naturligvis :-).

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 nov 2006, 20:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
vag mekaniker skrev:
:rock:

kanon
Hvad er fremtidsplanerne?


Ja :rock:

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2006, 16:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Kører den ikke orginalt med strømfordeler, eller er det de ældre modeller ?
MVh Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2006, 21:57 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 11 apr 2006, 10:15
Indlæg: 601
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Kører den ikke orginalt med strømfordeler, eller er det de ældre modeller ?
MVh Finn


Ja, de er de ældre modeller med motorkoden 3B. ABY og RS2'en ADU kører COP.

_________________
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 nov 2006, 15:42 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Ok dvs. i kører "trigger return", cool nok.
MVh Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2006, 20:35 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 17 mar 2005, 20:59
Indlæg: 590
Geografisk sted: Fyn
HenrikGM skrev:
efterz skrev:
Alt kører på originale følere (135tooth på crank samt 1-window på knast) og ledningsnettet i motorrummet er ikke rørt.

:


Inden nogen farer til at efterligne det koncept, så husk at MS ikke vil med til det tandantal uden ret omfattende "justering" af hardwaren. (Det er ikke "bare" at taste tandantal ind og køre, der skal lige lidt mere til)

Er der nogen der har kendskab til andre der kører 5cyl MS incl COP tænding? Jeg ved der er nogle stykker der kører 5cyl fuel-only.


Vil det sige af ms kan køre på alle sersor/føler vis det bliver lavet om til det..??

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11318

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=1156


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2006, 20:52 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Ok dvs. i kører "trigger return", cool nok.
MVh Finn


Nej, den kører dual trigger. Trigger return kommer ikke til at kunne give signal til 5cyl og COP tænding.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2006, 20:55 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Martin! skrev:
[
Vil det sige af ms kan køre på alle sersor/føler vis det bliver lavet om til det..??


Ja, det vil det. :wink:

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2006, 20:59 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
HenrikGM skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Ok dvs. i kører "trigger return", cool nok.
MVh Finn


Nej, den kører dual trigger. Trigger return kommer ikke til at kunne give signal til 5cyl og COP tænding.


:tooth: ja skrive fejl herfra.
MVh Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team