Mark skrev:
Det var jo nemlig prisen på MS det gør det interessant, bare det er en pålidelig motorstyring, det er ikke dræbende nødvendigt med als funktionen, hvis vi snakker prisforskellen for MS vs. Autronic/Motec.
Men hvilke fordele er der ved at skifte den originale weber manrilli motorstyring ud som naakén skal lave en special tilpasset chip til kontra MS, har jo somsagt kun brug for at få den programmeret en gang ?
Hvis du dropepr snuden forbi Herning en dag, så skal jeg gerne vise dig hvad det går ud på.
Du må endeligt ikke sammenligne MS med feks MOTEC, da der er en regulær verden til forskel(den verden bliver mindre dag for dag, men der er stadig forskel), og ret beset er det ikke fair at sammenligne noget der har så stor prisforskel. MS lever jo på et DIY niveau, der dog er ved at være _RET_ så avanceret, hvorimod MOTEC sigter direkte på et meget proffessionelt publikum.
JEg kender ikke nok til dit OEM styring til at kunne afgøre om forskellen mellem en chipning til bilens OEM styring er en smartere løsning end at montere MS på bilen istedet.
Jeg vil gerne vise dig hvordan MS fungerer, men du får mig ikke til at tage beslutningen for dig, hverken for eller imod dit originale motorstyring. Det er op til dig selv i sidste ende.
Snakker vi om en dailydriver, eller en racecar?, måske midt imellem?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!